Adra lanserar ett nytt program för kundframgångar

Adra, marknadsledande på molnbaserade lösningar för effektivisering av bokslutsprocessen, meddelar idag att man lanserar ett Customer Success Program – 360 Customer Success. Programmet är avsett att hjälpa kunderna få maximal nytta av sitt samarbete med Adra.

Programmet är avsett att ge kunderna maximal nytta av sitt samarbete med Adra och omfattar bland annat en avancerad onboarding-process, kundövningar samt utbildningsprogram, samarbetssupport, konsulttjänster och andra användbara verktyg och tjänster anpassade till kundernas behov. Förra året investerade Adra stort i att skapa ett program som säkerställer kontaktpunkter genom hela kundresan med Adra, som On-Boarding, Adoption, Success Reviews och Development.

  • Ett utökat kundframgångsteam som består av kundförespråkare samlar resurser från hela organisationen för att leverera det kunderna behöver.
  • En strömlinjeformad on-boarding med funktioner och verktyg över flera team, levereras med personlig uppmärksamhet för att säkerställa en mycket kort tid till avkastning för alla kunder.
  • Stora investeringar i dubbelriktade kommunikationskanaler ger nya nivåer av feedback och förståelse för klienters produktanvändning och behov.
  • En kontaktpunkt för alla klienter: support@adra.com
  • Alla kundbehov samlas i ett kundcenter, med Finance, Support, SaaS Operations, och Consultancy förkortar svarstiden och ökar kvaliteten för klienter.

”Vårt mål är att upprätta en kundfokuserad kontaktfunktion med en kontaktpunkt på Adra som ger bästa möjliga upplevelse för alla klienter och som säkerställer att våra kunder får maximal avkastning på användningen av våra produkter”, sade Pål Myren, COO på Adra. ”Med den investering vi har gjort under de senaste åren planerar vi att ta Adra långt utöver branschstandarder, ur ett Customer Success Program-perspektiv, för att positionera Adra för ytterligare tillväxt och särskilja oss från konkurrenterna i vårt sätt att leverera ett värde för våra klienter.

Du kan läsa mer om programmet på http://www.adra.com/360-customer-success/

För mer information, kontakta:
Peter Almgren, Marketing Director, Adra

E-post: peter.almgren@adra.com
Tel: + 46 70 420 1615


background image